Časté otázky

Ako si objednám?

Objednať oblečenie so slovenským motívom môžete tromi spôsobmi:

  • priamo na stránke, výberom produktu, veľkosti a farby a zadaním dodacej adresy, následne odoslaním objednávky
  • e-mailom na adrese sme@slovakiafans.sk, kde zadajte kód produktu (je uvedené pod každým produktom ako “Katalógové číslo”), veľkosť a požadovanú farbu. Nezabudnite uviesť Vaše meno, adresu, kam tovar zašleme a telefónne číslo, aby vás mohol kontaktovať kuriér, pri doručení tovaru.
  • telefonicky na tel. čísle 0910 364 777

Kedy mi príde objednaný tovar?

80% tovaru máme skladom a odosielame v následujúci pracovný deň, po dni, kedy ste spravili objednávku. Tovar, ktorý skladom nemáme, je na sklade u dodávateľa a ten odosielame spravidla do 2-3 dni od vašej objednávky.

Aká je výška poštovného?

Tovar posielame cez kuriérsku službu a výška poštovného je 3,85 Eur. Ak si však objednáte tovar v hodnote minimálne 69,10 Eur, poštovné máte zadarmo.

Ako mám postupovať ak mi nesadne veľkosť?

V prípade, že vám objednaný tovar nesadne, radi vám ho vymeníme. Do 14 dní, od prevzatia tovaru, nám tovar na výmenu zašlite na adresu:

kimis, s.r.o, Makarenkova 21/A, 08006 Prešov

Tovar nesmie byť poškodený, musí mať pôvodné visačky a zabalený v pôvodnom balení. Ak chyba pri zlej veľkosti nenastala na našej strane, teda ak sme my nezaslali zlú veľkosť, pri výmene vám bude účtovaný poplatok za dopravu, vo výške 3,85 Eur.

Môžem tovar vrátiť?

Samozrejme, tovar môžete vrátiť, do 14 dní od doručenia. K vrátenému tovaru, prosím pripíšte číslo účtu, na ktoré vám vrátime peniaze za vrátený tovar (bez poštovného).

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Reklamovaný tovar riadne zabaľte, priložte k nemu sprievodný list, kde uvediete vaše údaje a vadu tovaru. Nezabudnite pribaliť faktúru, ktorá vám bola zaslaná spolu s tovarom. Takto zabalený a popísaný tovar nám zašlite na našu adresu. Detailne podmienky reklamácia si prečítajte tu: Reklamačný poriadok